2010. október 17., vasárnap

7-8.nap: Santini fagyi és búcsú

Szombaton az utolsó értékelés volt, ahol megkaptuk az EU-s YouthPass-unkat és "kiderült róla", hogy Budapesten születtem, Portugáliában:) Kicsit elírták :) Ezután mehettünk is végre lisszaboni városnézni. Bent találkoztam Zsófival, akivel anno még svédet tanultam itthon és egy nappal korábban derült ki, hogy Lisszabonban Erasmusozik. Kicsit csavarogtunk, aztán mentem a csapattal vacsizni Bairro Alto részbe. Útközben még ettem egy fagyit -az esőben:)- a Santiniben, ami isteni finom volt. És elsőre méregdrága (mint a Hagen-Dazs kb): 2,5 euró votl egy adag, ami azonban 3-4 gombóc fagyinak felelt meg, két ízt választhattam a kb 20 fajta jobbnál jobbbbbból. Szuper volt. Ja, és a Santini eredeti portugál, egy kicsi SugarShop designos beütéssel. Utána vacsi, kicsit brutálba torkollva a fiúk részéről (kajadobálás stb, amitől én nagyon mérges lettem...). Majd éjjel az utsó (1:30) vonattal vissza Oeirasba.

Vasárnap már csak szedelőzködés, irány a reptér (közben leszálltam Belémben, hogy hozzak haza igazi pasteis-t), és búcsú Portugálitól...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése