2010. október 8., péntek

5.nap, csutortok: Welcome movie

Csutortok delelott minden nemzet prezentalta a sajat orszaganak helyzetet a bevandorlokkal kapcsolatban. Ez ki is tette az egesz delelottot, hala a 'QuestionMannek', akinek mindenkihez volt legalabb egy kerdese. J

Delutan ugy volt, hogy anthropologist game lesz, de aztan valamiert megsem ez volt, hanem egy tobbszorosen osszetett csapatjatek a teremben. Mik a fontosak a bevandorloknal, hogyan lehet nekik segiteni, milyen diszkriminaciok lehetsegesek ugy altalaban es a tobbi. Eleg sokat beszelgettunk rola, meg velemenyeztunk, a vegen mar egy-egy ember el is szallingozott, mert telitodott a feje a sok dologgal. Kb ugyanarrol beszeltunk egesz delutan, es nem ereztem, hogy egyrol a kettore lepunk. Mire Filipe a vegen kicsit kiakadt, hogy az ugy nem mukodik, hogy nem vagyunk ott arra hivatkozva, hogy faradtak vagyunk, stb. Mire Hana eleg kemenyen megmondta neki, hogy nem a faradtsag a gond, hanem, hogy 3 oraja tolja belenk ugyanazt es mindenkinek tele van mar a feje, es nem tud figyelni, es nem is akarja otodszor is elmondani ugyanazt.

Este a Welcome cimu filmet neztuk, a csapat masik fele meg bement Lisszabonba (most ertek vissza full elazva:s). Orulok, hogy Filipe „fenyegetesenek" hatasara nem mentem el Lisszabonba, hanem megneztem a filmet, mert nem egy kis szokasos lightos movie volt.

 Ezenkivul holnap egesz nap Amadoraban/Damaiaban leszunk, este pedig Lisszabonban vegre. Valamint szombaton, de legalabb delutantol egesz keso estig Lisszabonban leszunk. Szerintem eleg lesz annyi belole. Habar nagyon szeretem a varost, mar nehanyszor lattam a nevezetessegeket, de egyreszt ugysem lehet 3 este alatt megnezni mindent, masreszt a tobbiek szerintem csak beultek valahova egy rovid seta utan, en pedig a setat preferalnam, ha mar ott vagyok. Harmadreszt a lukteto varos jobban vonz, mint a kiuresedett (marpedig este nem sok elet szokott lenni hetkoznap). Negyedreszt pedig nem szeretnem, hogy „bekemenyitsenek", hogy miert nem vagyunk ott a progikon es miert nem vagyunk pontosak. (Mert szerintuk nem alszunk eleget.) Es most hangozhat akarmilyen nagykepuen, de vegre tudok eleget (?) aludni a heten, ami nalam 7-8-9 ora, illetve habar altalaban mindenhonnan elkesek, itt en vagyok az egyik legpontosabb a megbeszelesek kezdetenel.

Na joejt! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése