2010. október 6., szerda

3.nap, kedd: Peddy paper, Turo Rudi es Ginja

Reggel sutott a nap, eljen J

A reggeli meg mindig ugyanaz, egesz jo: csak a foszold szilvadzsmet, a gyumolcsaromas joghurtot es a vegyszerszagu narancslevet kene lecserelni.

Delelott kaptunk egy tenyleg szuper feladatot, legalabbis en elveztem. A neve Peddy Paper es a feladat az volt, hogy a papiron szereplo 50 szituaciobol minel tobb esetben keszitsuk el a fenykepet. Olyanok voltak, hogy 'take a team photo':

- with a cat

- with a woman who is wearing purple shoes

- up on a tree

- behind the counter in a bar or a coffee shop

- with a stone lion

- with a tail of a whale

- when girls' are wearing guys' clothes and vice versa

- running along a jogger

Es a tobbi 42 hasonlo.

Az elozo napi holland (Eric) es olasz (Andrea) sraccal kerultem egy csapatba ismet, illetve egy masik spanyol (Alberto) sraccal. A csapatban volt meg Bea, aki a magyar csapatot szervezte amugy. Mivel a sracok 'kicsit' masnaposak voltak, igy Beaval mi ketten voltunk a team leaderek. Probaltam nem fonokoskodni J es sikerult is. Ugyan meg akartam csinalni a feladatot minel jobban, de felfogtam, hogy nem elet-halal kerdese es hat szegeny sracok alig elnek, igy probaltam kedves es udvarias lenniJ. Majdnem (de csak majdnem!) belecsusztam a multheti tajevezos csapathibankba, de erre csak utolag jottem ra.

Szinten utolag belegondoltam abba is, hogy resztvevokent nehez a szerepekre odafigyelni, míg kulsos szemmel (trener/asszisztens), sokkal konnyebbnke tunik. Mostmar latom azt is, hogy lehettunk volna sokkal tudatosabbak, celkituzes, idotervezes, motivacio stb. teren. Es persze meg egy kis akaras is a sracok reszerol J. Szerintem ok a hatuk kozepere (se) kivantak engem neha, de ennek ellenere (?) azt mondtak, hogy halasak Beanak es nekem, mert 'nelkuletek nem sikerult volna' J.

Osszesen 34 kepet keszitettunk, de ha jol tudom, csak 29et fogadtak el, mert az a bizonyos lila cipo valojaban pink volt, illetve a heliumos lufinal csak ugy tettunk, mintha heliumos lenne stb J igazabol el lehetett volna fogadni, legalabb a kreativitasunkat pontozva J

Amikor csapatepiteseken asszisztenskedek a trener mellett, akkor neha azt gondolom, hogy mennyivel jobb lenne reszt venni a feladatokban, de aztan itt gyorsan visszavontam az elso 1-2nap tapasztalata alapjan, mert leadni-iranyitani a feladatot sokkal jobb J A hetfoi mini-multi es a peddy paper volt az elso 2 olyan feladat, amit valoban elveztem resztvevokent isJ

Delutan csak lightos volt, kimentunk a homokos oceanpartra es a 'beach games' kovetkezett. Jatszottunk mata es brutal ball nevu jatekot. Es miutan Sabine, egy holland lany leserult a brutal ballban, inkabb attertunk strandolasra, es strandfocira (, ahol meg szegeny Helga serult le).

Este magyar es portugal est volt, ahol mind a ketten gasztrocentrikus 'eloadast' tartottunk. Mi, magyarok nehany videot levetitettunk, peldaul a Budapest- ismertetot a magyar feltalalokkal (http://www.youtube.com/watch?v=Vgnec1r9YuU&feature=fvst), es hoztunk otthonrol nemi Ungarische enni-innivalot:

  • welcome drinknek szilvapalinkat
  • kolbaszt es szalamit (bar pont a –szerintem legjobb- szarazkolbaszt nem hoztunk)
  • Turo Rudit
  • Sportszeletet
  • Szamos marcipant
  • Tokaji bort
  • vanilias karikat
  • pilota kekszet
  • es ropit.

A portugalok pedig ezeket:

- 3 fele sajtot

- helyi nehez kukoricas kenyeret

- 2 fele portoi bort (az Offley es Ferreira pinceszetekbol)

- Ginjat (nyami….:p)

- muskotalyt

- meg valami piat

- tojasos-cukros edesseget

- 2 fele kolbaszfelet

es azt hiszem ennyit.

A bulit 1korul lelottek, igy atmentunk a kozeli barba. Habar en csak egy fel orat maradtam, a tobbseg hajnali 3-4ora korul jott vissza az elozo naphoz hasonloan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése