2011. január 13., csütörtök

MOM park

A MOM Park közösségi területén (a közös asztaloknál ülve) hogy jön valaki ahhoz, hogy odajön és azt mondja, hogy legyek kedves déltől "másik irodát keresni", mert ő az üzlethelyiségét bérli a MOM Parktól és én úgyse fogok ebédelni (!!!! hogy mer ilyet mondani?), és egy 6fős asztalnál foglalom a helyet.

Egy: közösségi helyen ülök, ő csak az üzlethelyiségét bérli.
Kettő: azt gondolom, hogy a konnektorok azért vannak, hogy az ember leülhessen és, ha úgy tetszik, akkor beledughassa a laptopját. Erre azt mondja, hogy az éjjeli takarítóknak van. Mellesleg a fél város itt laptopozik, ha nem tetszik, akkor nappalra zárják el a konnektort.
Három: A 6fős asztalnál lévő maradék 5 székre bárki bármikor nyugodtan leülhet.
Négy: Az éttermében, amit bérel van egy csomó hely, ahová csak az éttermi fogyasztók mehetnek be, a "menzások" nem. Hát engedje be őket oda. Vagy talán nem a vendégek miatt bérli?
Öt: Miért 6fős asztalokat tesznek a konnektor mellé? Miért nem 2főset? Mellesleg meg 10-ből 6konnektor kb semmire sem használható, mert egy vezeték sem ér el olyan messzire az asztaloktól, annyira jól sikerült őket kialakítani..
Hat: A mellettem lévő ugyanekkora asztalnál miért beszélgethetnek a biztonságiak kb azóta mióta itt ülök én is gond nélkül? Ők se ebédelnek..

És ezek után én se fogok soha többet ennél az embernél, ha már így közölte, hogy "úgyse ebédelsz"! Kicsit felháborított, holott többnyire nála szoktam.

Ennyit erről. Egyébként szeretem a MOM Parkot, kis kompakt cucc, hasznos helyekkel. És közel a TF-hez.
Na jó, take it easy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése